Asistență
Serviciul clienți
Pentru situații cu caracter mai special, contactează serviciul clienți.
Contactează-ne
Chat
Primește consultații detaliate în regim online, ușor și simplu.
Ia legătura cu noi
Întrebări frecvente
Am pregătit preventiv răspunsuri pentru unele întrebări relaționate de livrarea energiei electrice.
Click aici
Alege un serviciu
Factura prin email
Solicită recepționarea facturii
prin email și
contribuie la protejarea mediului înconjurător.
Află
mai
multe...
Cabinet personal
Înregistrează-te în Cabinetul personal, verifică și actualizează datele contului tău.
Află mai multe...
Opțiuni de plată
Economisește timp și optează pentru una din metodele de achitare în regim online.
Află mai multe...

Servicii pentru tine!
Suntem alături de tine cu servicii și soluții disponibile direct de acasă. Acum iei legătura cu noi mai rapid și poți rezolva multe operațiuni online, fără să ne mai vizitezi la oficiile comerciale.
Comunicate de presă
02 februarie 2023
În lipsa unor soluții realiste de plată a datoriei pentru energia electrică consumată, Premier Energy a notificat S.A. „Apă-Canal Chișinău” despre deconectarea a două locuri de consum
Citește mai
departe...
26 ianuarie 2023
Deconectările de energie electrică anunțate la SA „Apă-Canal Chișinău” au fost amânate până la 1 februarie
Citește mai
departe...
Din cauza datoriilor în creștere mai multe puncte de consum ale S.A. „Apă-Canal Chișinău” vor fi deconectate de la sursa de energie electrică
Citește mai
departe...
05 ianuarie 2023
4 instalații electrice non strategice ale S.A. „Apă-Canal Chișinău” au fost deconectate pentru datorie
Citește mai
departe...
02 ianuarie 2023
La 1 ianuarie au intrat în vigoare noile prețuri reglementate de furnizare a energiei electrice pentru ÎCS „Premier Energy” SRL
Citește mai
departe...