Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.



    Аcest câmp se completează când punctul de consum este deconectat din cauza existenta datoriilor, clientul trimite o copie a bonului de plată și solicită conectarea punctului de consum.
    Reconectare punctului de consum se realizează după achitarea serviciilor suplimentare corespunzătoare .















    * Prezenta adresă de e-mail va fi utilizată în relațiile dintre Î.C.S. „Premier Energy " S.R.L. și solicitant pe toată durata raporturilor lor juridice, iar modificarea ei va fi notificată în termen de 5 zile lucrătoare.






    Perioada de referință:






    Indicati cauza necesităţii de verificare a echipamentulu de măsurare.




    Perioada de facturare:







    Indicați suma care necesită a fi restituită, în lei.



    Pentru fiecare transfer indicați NLC și suma din rând nou.
    Exemplu: NLC 1234567 - 300 lei
    NLC 7654321 - 100 lei




    La cerere se anexează următoarele copii ale documentelor:
    1. pentru puncte de consum aflate în construcție - numai cerere
    2. pentru punctele de consum care sunt închiriate - contract de arendă și acordul scris al proprietarului

    La cerere se anexează următoarele copii ale documentelor: copia ordinului de plata / copia cecului / bon de plata / detalii operatiune bancară

    La cerere se anexează următoarele copii ale documentelor:
    Persoane juridice:
    1. Copia ordinului de plata sau a bonului fiscal
    2. Date bancare
    Persoane fizice:
    1. Copia buletinului de identitate
    2. Copia bonului fiscal
    3. Copia card bancar (în cazul restituirii pe cardul bancar)
    4. Codul IBAN al cardului bancar
    Notă: în momentul recepționării banilor la oficiul comercial e necesar să aveți cu Dvs. documentele în original.

    La cerere se anexează următoarele copii ale documentelor:
    1. Copia buletinului de identitate a solicitatntului
    2. Copia facturii achitate
    3. Confirmarea achitării
    (* În cazul achitării facturii altui client)

    Atașamentul trebuie să conțină poza contorului în care sa fie vizibile nr. de contor și indicațiile acestuia.


    Mărimea maximală permisă a fișierului este de 2 MB. Tipuri permise: pdf, docx, jpg, jpeg, png.






    Metodă optimală de recepție a răspunsului este prin e-mail







    Contractul este un acord scris încheiat între două părți, care prevede anumite drepturi și obligații pentru fiecare parte. Furnizarea energiei electrice se efectuează doar în baza unui contract, semnat între consumatorul final și furnizor.

    Dacă nu dispui încă de un contract de furnizare a energiei electrice, o poți face chiar acum. Alege cea mai comodă metodă pentru tine:

    • Completează formularul electronic de pe site-ul nostru, pentru clienți casnici, și atasează documentelor necesare (copia buletinului de identitate și copia actului de proprietate sau altui document care atestă dreptul de folosintă asupra imobilului care face obiectul locului de consum respectiv). Solicitarea ta va fi procesată și în curând vei primi prin postă, pentru semnare şi returnare, contractul de furnizare a energiei electrice.
    • Notă: Ai posibilitatea de a semna contractul pentru furnizarea de energie electrice folosind semnătura electronică (digitală sau mobilă), în cazul că dispui de ea.
      Dacă în cerere se va indica posibilitatea semnării electronice, în acest caz contractul va fi expediat în format electronic.
    • Expediază prin poștă copiile documentelor necesare (lista vezi mai sus), pe adresa: mun. Chișinău, str. Andrei Doga 4 și vei primi înapoi, prin poștă, pentru semnare şi returnare, două exemplare ale contractului.
    • Prezintă copiile documentelor necesare (lista vezi mai sus) la cel mai apropiat oficiul comercial și semnează contractul.

    Pentru perfectarea contractului de furnizare a energiei electrice, este necesar să dispui de următoarele documente:

    • Buletinul de identitate
    • Unul din documentele care certifică dreptul de proprietate asupra imobilului, emis de către IP „Agenția Servicii Publice”:
      • Contract de cumpărare-vânzare;
      • Certificat de donație;
      • Certificat de moștenire;
      • Contract de schimb;
      • Contract de privatizare;
      • Titlul de proprietate asupra lotului de pământ și decizia Autorității Publice Locale de repartizare a lotului de pământ;
      • Certificatul de urbanism sau Autorizatia de construire;
      • Proces verbal de recepție finală a lucrărilor de construire;
      • Decizia judecătorească (în cazul existenței unei hotărâri judiciare);
      • Autorizația de demolare a imobilului vechi (la necesitate);
      • Ordinul de repartizare a locuinței și extrasul din fișa de locuință (în caz dacă apartamentul nu este privatizat).
    • Procura de la persoana ale cărei interese sunt prezentate (dacă este cazul);
    • Consimțământul proprietarului privind încheierea contractului de către locatar, chiriaș sau arendaș ( Descărcare cerere);
    • Сopia declarației electricianului autorizat (în cazul încheierii contractului de furnizare a energiei electrice pentru locul de consum ce urmează a fi racordat).

    Prin transmiterea datelor de contact îți livram prin email factura lunară de energie electrică. Astfel, acest serviciu îți permite să-ți programezi cu mai mult confort timpul și modul de achitare.

    Nu mai trebuie să-ți faci griji, așteptând mai multe zile să primești originalul facturi în cutia poștală, că ar putea să întârzie, să se piardă în procesul distribuirii sau vecinii/rudele să uite de înțelegerea de a o achita pentru tine. Este util tocmai și din motiv că astfel ești informat la zi despre eventuale datorii acumulate.

    Completează formularul Recepționarea facturii prin email.