Posturi vacante


La Premier Energy promovăm un mediu de lucru de calitate, bazat pe respect, diversitate și dezvoltare personală și profesională. Ne ghidăm de un cod etic intern, care stabilește normele ce dictează comportamentul etic al tuturor angajaților în activitatea lor de zi cu zi și, în special, în ceea ce privește relația și interacțiunea corectă şi transparentă cu toate grupurile de interes.

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire;
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de:

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

Vei fi responsabil de:

  • Dezvoltarea şi crearea de module noi în sistemele informatice existente;
  • Participarea în proiecte noi de implementare a sistemelor informaționale;
  • Modificarea sistemelor informatice şi a funcţionalităţilor existente în vederea eficientizării activității utilizatorilor;
  • Indentificarea şi corectarea posibilelor erori şi anomalii rezultate create în baza de date;
  • Interogarea şi modificarea bazelor de date la cerere;
  • Colaborarea directă cu unităţile utilizatoare şi oferirea informaţiei (rapoarte) corecte;
  • Documentarea şi oferirea suportului necesar referitor la manevrele efectuate cu bazele de date;

Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

  • Studii superioare şi specializare în Informatică sau Tehnologii Informaţionale
  • Cunoştinte, înţelegere şi experienţă de programare;
  • Cunoştinţe de programare în cel puţin unul din limbajele PHP, C++, C#. Cunoaşterea platformei .NET va constitui un avantaj;
  • Cunoştinţe despre XML, HTML, JavaScript;
  • Cunoştinţe de lucru cu baze de date Oracle şi SQL Server. Cunoştinţele de My SQL vor fi un avantaj;
  • Cunoştinţe de bază despre reţele de calculatoare, servere;
  • Spirit analitic şi capacităţi de a putea formula, explica şi expune clar în documente funcţionalitatea sistemelor;
  • Abilităţi de a învăţa şi a asimila rapid cunoștințele;
  • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă şi engleză (nivel mediu).

Vei fi responsabil de:

  • Să îndeplinească activități de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
  • Să efectueze încasări şi plăți şi să efectueze lichidări; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
  • Să realizeze prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare; rezolvarea anomaliilor și a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni de corectare.

Am aprecia următoarele calități, aptitudini şi cunoștințe:

  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Capacități de comunicare şi ascultare activă;
  • Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
  • Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel)


  

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!

Aplică CV-ul: resurse_umane@premierenergy.md

Informații suplimentare la telefoanele: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 062161535, 062161043.

Carieră