Posturi vacante


La Premier Energy promovăm un mediu de lucru de calitate, bazat pe respect, diversitate și dezvoltare personală și profesională. Ne ghidăm de un cod etic intern, care stabilește normele ce dictează comportamentul etic al tuturor angajaților în activitatea lor de zi cu zi și, în special, în ceea ce privește relația și interacțiunea corectă şi transparentă cu toate grupurile de interes.

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire;
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de:

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția Oficiilor Comerciale.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

Vei fi responsabil de:

  • Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicând politicile şi criteriile comerciale stabilite.
  • Efectuarea încasărilor şi plăților, a lichidărilor; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
  • Prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor, a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni corective.

Am aprecia următoarele calități, aptitudini şi cunoștințe:

  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Capacități de comunicare şi ascultare activă;
  • Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
  • Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel)
  • Dorinţa de muncă şi instruire

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!

Aplică CV-ul: cariere@premierenergy.md

Informații suplimentare la telefoanele: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 062161535, 062161043.

Carieră