Posturi vacante


La Premier Energy promovăm un mediu de lucru de calitate, bazat pe respect, diversitate și dezvoltare personală și profesională. Ne ghidăm de un cod etic intern, care stabilește normele ce dictează comportamentul etic al tuturor angajaților în activitatea lor de zi cu zi și, în special, în ceea ce privește relația și interacțiunea corectă şi transparentă cu toate grupurile de interes.

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire;
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de:

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei fi responsabil de:

  • Să îndeplinească activități de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
  • Să efectueze încasări şi plăți şi să efectueze lichidări; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
  • Să realizeze prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare; rezolvarea anomaliilor și a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni de corectare.

Am aprecia următoarele calități, aptitudini şi cunoștințe:

  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Capacități de comunicare şi ascultare activă;
  • Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
  • Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel)

Grafic de muncă A:

  • 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • program de muncă de 8 ore (de la 09.00-18.00 şi/sau de la 10.00-19.00) în zilele de luni – joi, cu o oră pauza de masă;
  • program de muncă de 7 ore (de la 09.00-17.00 şi/sau de la 10.00-18.00) în zilele de vineri, cu o oră pentru pauza de masă;
  • Sâmbăta şi duminica – zile de repaus.

 

Grafic de muncă B:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • program de muncă de 8 ore (de la 09.00-18.00 şi/sau de la 10.00-19.00) în zilele de marţi – vineri, cu o oră pauza de masă;
  • program de muncă de 7 ore (de la 09.00-17.00 în zilele de sâmbătă, cu o oră pauza de masă;
  • Duminică şi luni – zile de repaus.

Responsabilităţi principale:

  • Realizarea activităților de deservire a clienţilor în Oficiul Comercial Cahul, aplicând politicile şi criteriile comerciale stabilite.

Cerinţe şi abilităţi tehnice:

  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel).

Abilităţi soft:

  • Capacități de comunicare şi ascultare activă;
  • Orientare către client, capacitatea de a înțelege şi a satisface nevoile clienților;

Grafic de muncă:

  • 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • program de muncă de 8 ore (de la 08.00-17.00) în zilele de luni – joi, cu o oră pauza de masă;
  • program de muncă de 7 ore (de la 08.00-16.00) în zilele de vineri, cu o oră pauza de masă;

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!

Aplică CV-ul: cariere@premierenergy.md

Informații suplimentare la telefoanele: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 062161535, 062161043.

Carieră