Informaţie pentru consumatori

Plăţi alternative

De ce să aștepți rândul la ghișeu?! Noi îți oferim metode alternative de plată a facturii, alege-o pe cea care ți se potrivește.
  


 

  • Achitare automată de pe cardul bancar (plăți programate) - în baza unui contract de deservire, încheiat între client și bancă, aceasta decontează automat de pe contul de card valoarea sumei indicată în factura electronică, transmisă băncii de către furnizor. Mai multe detalii găsiți aici.
  • Achitare prin internet - prin intermediul paginilor web ale BC „Victoriabank" S.A., BC "Moldindconbank" S.A.,  „FinComBank" S.A., BC „EuroCreditBank" S.A., BC  „Mobiasbanca – OTP Group’’ S.A., BC „Comerțbank" S.A., BC „Moldova-Agroindbank" S.A., BC „Energbank" S.A., BC „Eximbank" S.A.
  • Achitare la bancomatele Victoriabank, FinComBank.
  • Prin intermediul serviciului Plăţi online direct pe pagina web https://pay.premierenergy.md
  • Achitarea energiei electrice fără factură (doar cu indicarea simbolului variabil) şi reconectarea locului de consum - pentru utilizarea serviciu contactați Serviciul suport clienți la numărul det elefoane de contact OT24H. Serviciul dat se poate efectua în filialele băncilor - BC "Victoriabank" S.A., BC "Moldindconbank" S.A., "FinComBank" S.A., BC “Mobiasbanca – OTP Group’’ S.A., in oficiile comerciale ale întreprinderii, ori în oficiile poştale.

Pentru orice detalii suntem la dispoziția ta la numărul de telefon 022 43 11 22.