În lipsa unor soluții realiste de plată a datoriei pentru energia electrică consumată, Premier Energy a notificat S.A. „Apă-Canal Chișinău” despre deconectarea a două locuri de consum

Reieșind din faptul că situația privind stingerea datoriei pentru energia electrică consumată la locurile de consum aflate în gestiunea SA „Apă-Canal Chișinău” nu a suferit schimbări esențiale în sensul soluționării ei și nu au fost propuse soluții reale de plată, compania ÎCS „Premier Energy” a notificat furnizorul de apă despre faptul că se vede nevoită să recurgă pe 2 februarie, 2023, la dreptul său legal de a deconecta instalațiile de utilizare a energiei electrice, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei.

  • Precizăm că la ziua de azi aceasta constituie suma de 68,6 milioane de lei, ce include și facturi cu termenul de plată expirat, neachitate încă din luna noiembrie, 2022.

Dat fiind faptul, că achitările efectuate în ultima perioadă de către SA „Apă-Canal Chișinău” nu acoperă în totalitate nici consumul zilnic de energie electrică, se conturează o perspectivă negativă de creștere esențială a datoriei totale, odată cu emiterea facturilor în luna februarie.

  • Premier Energy precizează că ambele locuri de consum al energiei electrice preconizate a fi deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”, nefiind afectat în niciun mod procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic.

Totodată furnizorul de energie electrică își exprimă speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va găsi în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru soluționarea problemei stingerii datoriei și a achitării integrale la timp a facturilor curente, pentru depășirea actualei situații dificile ce vizează ambele părți.

Departamentul Relații Externe și Comunicare

ÎCS „Premier Energy” SRL

Arhiva noutăților

februarie 2023
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728