Oficiile comerciale ale Premier Energy continuă să fie temporar închise. Compania asigură continuitatea furnizării energiei electrice

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

În scopul prevenirii răspândirii COVID-19, oficiile comerciale ale Premier Energy în Moldova din Chișinău și din regiuni continuă să fie temporar închise.                                            

 

Furnizorul de energie a întreprins toate măsurile necesare pentru furnizarea continuă a energiei electrică către consumatorii săi.

 

Factura pentru energia electrică poate fi achitată prin internet, cu cardul bancar, la terminale, precum și la bancomatele Victoriabank.

 

În această perioadă de sistare a activității oficiilor noastre comerciale, vă oferim suport și soluții la distanță:

 

Pentru teme comerciale:

• La telefonul: 022 43 11 22 (de luni până vineri, de la 8:00 la 17:00)
• Email: suport_clienti@premierenergy.md
• Fax: 022 43 16 76
• Viber: 062161111
• Pe chatul web: premierenergy.md
• Facebook:@premierenergymoldova


Accesați www.premierenergy.md rubrica Consumatori pentru a: 

- încheia/ reperfecta/ rezilia contractul de furnizare;
- solicita calculul/ recalculul facturii pentru energia electrică;
- afla modalitățile alternative de plată prin internet cu cardul bancar.

 

Pentru teme operative:

• La telefonul 24h: 022 43 11 11
• Email: ot24@premierenergy.md
• Fax: 022 43 16 75
• Pe chatul web: www.premierenergydistribution.md
• Facebook:@premierenergymoldova

 

Accesați www.premierenergydistribution.md pentru a:
- iniția și gestiona online cereri de racordare;
- verifica lista lucrărilor programate în rețelele electrice
- soluționa orice cerință legată de serviciile de distribuție a energiei electrice, calitatea furnizării - prin completarea formularului online necesar disponibil pe pagina noastră web.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere. Împreună putem contribui la ameliorarea cât mai curând posibil a sănătății cetățenilor Republicii Moldova și din întreaga lume.