Achitarea plăților pentru energia electrică este vitală pentru asigurarea continuității și buna funcționare a sectorului energetic

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

ÎCS Premier Energy SRL mulțumește tuturor clienților care depun efortul de a-și achita factura pentru consumul de energie electrică, în pofida acestei perioade dificile, căreia trebuie să îi facem față cu toții.                                                                                                              

Criza generală cauzată de pandemie ne afectează pe fiecare, de asemenea și pe noi, furnizorul ÎCS Premier Energy SRL. 

 
Precizăm că actuala tendință de reducere a plăților către furnizorul de energie, conduce la creșterea datoriei în lanț și presupune o întârziere a achitării pentru energia electrică achiziționată de la Energocom, precum și pentru serviciile de mentenanță și operare a rețelelor de transport și distribuție, prestate de Moldelectrica SA și ÎCS Premier Energy Distribution SA, acestea fiind activități esențiale pentru o bună funcționare și care se derulează neîntrerupt 24/7 pentru asigurarea fiabilă cu energie electrică a economiei țării și a societății în general.

 
În situația creată ÎCS Premier Energy SRL dispune de capacitate limitată pentru a face față acestui deficit în creștere pentru sector. 

Solicităm respectuos clienților noștri casnici să achite în continuare facturile pentru energia electrică, în măsura în care dispun de posibilitatea de a o face. Plățile pot fi efectuate on-line, rămânând acasă, prin intermediul diverselor mijloace electronice, fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe site-ul furnizorului, precum și la bancomatele Victoriabank și terminale instalate în magazine sau diverse puncte de vânzare, cu respectarea strictă a măsurilor de protecție corespunzătoare. Achitarea poate fi efectuată chiar și pentru părinții sau rudele care nu dispun de card bancar. Este nevoie să dispuneți doar de numărul locului de consum (NLC) sau simbolul variabil (SV) din factura emisă pe numele lor. Reiterăm că în perioada stării de urgență nici un consumator casnic nu va fi deconectat de la rețea pentru neplata facturilor.

 
Totodată, rugăm clienții juridici să-și onoreze plățile către furnizorul de energie electrică. Regretăm, dar ne-am văzut obligați să emitem ordine de deconectare pentru unii agenți economici din cauza neachitării consumului, deși în mare parte, aceștia și-au menținut, cel puțin parțial, activitățile economice în timpul stării de urgență.

 
Amintim că rămânem la dispoziția clienților noștri continuu prin intermediul oficiului telefonic 24 de ore, a site-ul nostru www.premierenergy.md pentru a elucida și a găsi o soluție personalizată oricărei solicitări parvenite.

 

Mulțumim tuturor consumatorilor noștri pentru solidaritate și pentru angajamentul asumat de a ne susține reciproc, furnizarea neîntreruptă a energiei electrice fiind responsabilitatea noastră comună.  Mizăm în continuare pe înțelegerea și atitudinea responsabilă a tuturor consumatorilor de energie electrică.  Doar împreună vom reuși să facem față acestei situații excepționale pentru întreaga lume.

 

Departamentul Relații Externe și Comunicare
ÎCS „Premier Energy” SRL