Achită factura la energia electrică prin aplicația mobile banking

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

În era tehnologiilor dispunem de o multitudine de opţiuni şi facilităţi graţie diversităţii de gadgeturi, iar anul 2020 a impulsionat până la cote record folosirea acestora: sunt accesibile, comode şi te ajută să economisești timpul, folosindu-l mai eficient la realizarea altor activităţi.

 

Achitarea facturii de la distanţă de pe smartphone prin intermediului aplicaţiei mobile banking îl scuteşte pe consumatorul de energie electrică de necesitatea de a se deplasa până la oficiul furnizorului sau la bancă, oficiul poştal, bancomat sau terminal. Ceea ce în condiţiile de restricţionare a  deplasărilor din cauza răspândirii coronavirusului este un avantaj de luat în consideraţie, pentru asigurarea securităţii personale.

 

Iată paşii necesari pentru achitarea facturii de energie electrică de pe smartphone:
1) descarcă în telefonul tău mobil aplicaţia mobile banking a băncii tale;
2) pregăteşte numărul locului de consum din factură (NLC);
3) alege furnizorul Premier Energy;
4) introdu NLC-ul în caseta indicată;
5) achită suma pentru factura curentă.

 

Achitând de la distanţă, eşti în siguranţă.