Oficiile comerciale ale Premier Energy vor fi închise până pe 27 martie curent, iar facturile vor fi expediate în baza datelor estimative

Pentru evitarea riscurilor de contaminare cu virusul de tip nou COVID19, Î.C.S. „Premier Energy” S.R.L. extinde perioada închiderii oficiilor sale comerciale din Chișinău și din regiuni până pe data de 27 martie curent. 

Totodată furnizorul va emite până la sfârșitul lunii facturi calculate în baza indicilor estimativi. 

Ținând cont de situația excepțională pe care o parcurgem și condițiile specifice de prestare a unui serviciu continuu consumatorilor noștri, corelat cu recomandările Ministerului Sănătății, Protecției Sociale și a Muncii pentru evitarea riscului de răspândire a coronavirusului, aducem la cunoștință că în perioada de până la 31 martie curent, nu va fi efectuată citirea datelor reale de pe contoarele electrice. Această măsură are un caracter temporar și corespunde Regulamentului ANRE în vigoare „cu privire la furnizarea energiei electrice”. 

Clienții vizați de această modificare operațională, temporar vor primi conform graficului, facturi calculate în baza indicilor individuali estimativi pentru fiecare loc de consum în parte. Formula de calculare estimativă prevede deducerea aritmetică a mediei zilnice din ultimele trei facturi, care se înmulțește la numărul de zile incluse în factura emisă, conform principiului estimativ. Cantitatea de energie facturată poate varia nesemnificativ în raport cu datele reale înregistrate de contor. 

Menționăm că această acțiune impusă de circumstanțe explicabile și justificate vizează doar consumatorii, care urmează să primească  în această perioadă, conform graficului individual, facturile pentru energia electrică consumată.  

Facturile pentru energia electrică pot fi achitate la distanță: prin internet, cu cardul bancar, la terminale și la bancomatele Victoriabank. 

Rugăm consumatorii noștri să efectueze plățile fără întârzieri pentru a evita acumularea datoriilor, care la rândul lor ar conduce la datorii față de producătorii/ furnizorii noștri de energie, ceea ce ar pune în pericol livrarea continuă. 

Rămânem la dispoziția dumneavoastră pe următoarele canale de comunicare:

Pentru teme comerciale:

• La telefonul: 022 43 11 22 (de luni până vineri, de la 8:00 la 17:00)

• Email: [email protected]

• Fax: 022 43 16 76

• Pe chatul web: premierenergy.md

• Facebook:@premierenergymoldova 

Accesați site-ul www.premierenergy.md rubrica Consumatori pentru a: 

– încheia/ reperfecta / rezilia contractul de furnizare;

– solicita calculul/  recalculul facturii pentru energia electrică;

– afla care sunt modalitățile alternative de plată prin internet cu cardul bancar.


Pentru teme operative:

• La telefonul 24h: 022 43 11 11

• Email: [email protected]

• Fax: 022 43 16 75

• Pe chatul web: www.premierenergydistribution.md

• Facebook:@premierenergymoldova 

Accesați pagina noastră web www.premieremergydistribution.md pentru a:

– iniția și gestiona online cereri de racordare;

– verifica lista lucrărilor programate în rețelele electrice

– soluționa orice cerință legată de serviciile de distribuție a energiei electrice, calitatea furnizării – prin completarea formularului online necesar disponibil pe pagina noastră web 

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm de dedicația noastră totală pentru prestarea unui serviciu fiabil și calitativ. 

Departamentul Relații Externe și Comunicare

Î.C.S. „Premier Energy” S.R.L.

Arhiva noutăților

martie 2020
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031