În scopul prevenirii răspândirii COVID-19, oficiile comerciale ale Premier Energy în Moldova din Chișinău și din regiuni continuă să fie temporar închise.
Furnizorul de energie a întreprins toate măsurile necesare pentru furnizarea continuă a energiei electrică către consumatorii săi.
Factura pentru energia electrică poate fi achitată prin internet, cu cardul bancar, la terminale, precum și la bancomatele Victoriabank.
În această perioadă de sistare a activității oficiilor noastre comerciale, vă oferim suport și soluții la distanță:
Pentru teme comerciale:
• La telefonul: 022 43 11 22 (de luni până vineri, de la 8:00 la 17:00)
• Email: [email protected]
• Fax: 022 43 16 76
• Viber: 062161111
• Pe chatul web: premierenergy.md
• Facebook:@premierenergymoldova
Accesați www.premierenergy.md rubrica Consumatori pentru a:
– încheia/ reperfecta/ rezilia contractul de furnizare;
– solicita calculul/ recalculul facturii pentru energia electrică;
– afla modalitățile alternative de plată prin internet cu cardul bancar.
Pentru teme operative:
• La telefonul 24h: 022 43 11 11
• Email: [email protected]
• Fax: 022 43 16 75
• Pe chatul web: www.premierenergydistribution.md
• Facebook:@premierenergymoldova
Accesați www.premierenergydistribution.md pentru a:
– iniția și gestiona online cereri de racordare;
– verifica lista lucrărilor programate în rețelele electrice
– soluționa orice cerință legată de serviciile de distribuție a energiei electrice, calitatea furnizării – prin completarea formularului online necesar disponibil pe pagina noastră web.
Vă mulțumim pentru înțelegere. Împreună putem contribui la ameliorarea cât mai curând posibil a sănătății cetățenilor Republicii Moldova și din întreaga lume.