În legătură cu apariția pe rețelele de socializare și în resursele mass-media a știrii despre descoperirea de către un locuitor al mun. Chișinău la scara blocului său locativ de pe strada Nicolae Dimo a unui număr de facturi pentru plata energiei electrice nerepartizate prin cutiile poștale, administrația Gas Natural Fenosa Furnizare Energie a solicitat explicații filialei Întreprinderii de Stat Poșta Moldovei și măsuri corective pentru îndeplinirea întocmai a prevederilor Contractului de distribuire a facturilor pentru energia eléctrică.
Consumatorii care din această cauză nu au primit factura sunt îndemnați să apeleze Oficiul telefonic de 24 de ore al furnizorului de energie la numărul 022-43-11-22 pentru a afla modalitățile de plată în absenta facturii. Cel mai indicat în acest sens este să aflați cu ajutorul operatorului suma exactă spre plată și simbolul variabil al facturii respective, pe care ulterior o puteți achita în sucursalele băncilor Moldindconbank, Victoriabank și Fincombank, inclusiv prin intermediul bancomatelor acestor bănci sau în orice filială a Poștei Moldovei. Bineînțeles această problema poate fi soluționată și în Oficiul Comercial al Gas Natural Fenosa Furnizare Energiedin mun. Chișinău, situat pe str. A. Doga,4.
În calitate de măsură asiguratorie împotriva unor situații similare Gas Natural Fenosa Furnizare Energie sugerează consumatorilor să se aboneze pe site-ul întreprinderii www.gasnaturalfenosa.md la serviciul de distribuire a facturii electronice, de asemenea, să perfecteze cu băncile în care dețin carduri bancare un contract privind efectuarea automată a plăților programate pentru achitarea serviciului de utilizare a energiei electrice. Este o ofertă foarte comodă și sigură, ce exclude orice factori externi ce pot perturba plata la timp a facturilor, în plus, vă economisește timpul.
Î.C.S. „Gas Natural Fenosa Furnizare Energie” S.R.L.