Premier Energy precizează că nu se face responsabilă de posibilele deconectări de apă efectuate azi de S.A. „Apă-Canal Chișinău”

  • Reiterăm că cele două locuri de consum al energiei electrice deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”. Niciun alt loc de consum ce face parte din procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic nu a fost deconectat de la energia electrică.
  • Eventualele probleme legate de furnizarea apei la anumite adrese ar putea fi de ordin tehnic și țin de modul de gestionare a serviciului de către SA „Apă-Canal Chișinău”.

Menționăm că ÎCS „Premier Energy” SRL a fost nevoită să recurgă la aceste măsuri în conformitate cu prevederile legale, stipulate și în contractul de furnizare a energiei electrice cu SA „Apă-Canal Chișinău”, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei, care la ziua de azi constituie 68,6 milioane de lei.

Ne exprimăm speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va prezenta în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru stingerea datoriei și va achita pe viitor la timp facturile curente, pentru a preveni apariția unor situații similare, care afectează grav ambele părți.

Departamentul Relații Externe și Comunicare

ÎCS „Premier Energy” SRL

Архив новостей

Февраль 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728