Achită la distanță, plătește cât poți ca sectorul să dispună de mijloace suficiente pentru a asigura continuitatea livrării. Familiile care întâmpină dificultăti la achitarea facturilor, nu vor fi deconectate de la rețea

Trăim în prezent o stare de urgență fără precedent și extrem de inconfortabilă pentru fiecare dintre noi. Pentru a stopa avansarea acestei pandemii suntem nevoiți cu toții să ne adaptăm și să facem față acestei situații excepționale.
 
Echipa ÎCS „Premier Energy” SRL își continuă activitatea în serviciul consumatorilor săi, asigurând furnizarea neîntreruptă a energiei electrice.
 
Achitarea facturilor pentru utilități poate fi complicată în această perioadă. Dar vrem să reamintim consumatorilor noștri că dispun de soluții la distanță de achitare a facturii online și care, din cauza restricțiilor actuale de mobilitate, devin opțiunea recomandată, fiind sigură și cea mai comodă.
 
Înțelegem că accesul la platformele online ar putea să nu fie posibil sau să fie mai dificil de utilizat pentru unele familii. De aceea, dorim să informăm consumatorii noștri casnici, în special cei aflați în asemenea situație, despre posibilitatea prelungirii perioadei de plată fără riscul de a fi deconectați de la rețea. Despre aceasta a anunțat autoritatea națională de reglementare în energetică și acest mesaj dorim să-l reiterăm pentru clienții noștri.
 
De asemenea, este responsabilitatea noastră să vă informăm că o eventuală întârziere de durată a plăților poate conduce la probleme serioase de lichiditate în sectorul energetic. De aceea, este de datoria noastră, a tuturora, să evităm acest lucru. Lipsa de lichiditate, în cazul în care va deveni de durată, va afecta întreg lanțul de furnizare a energiei electrice și, prin urmare, poate pune în pericol continuitatea livrării acestui serviciu strategic pentru populație și pentru economia țării.
 
Precizăm că din fiecare 100 de lei, pe care consumatorii îi achită în factură, aproape 60 de lei sunt direcționați spre plata energiei achiziționată de la furnizorul Energocom, care, la rândul său, trebuie să o achite către Termoelectrica, Centrala de generare de la Cuciurgan și pentru energia importată din Ucraina.
 
Dacă fiecare dintre noi va depune un efort, în măsura în care ne corespunde să o facem, și vom evita acumularea datoriilor, vom reuși împreună să asigurăm furnizarea continuă a energiei electrice, în beneficiul tuturor.
 
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm de dedicația noastră pentru a vă presta un serviciu fiabil și calitativ.


Departamentul Relații Externe și Comunicare

Î.C.S. „Premier Energy” S.R.L.

Архив новостей

Март 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031