Tehnician suport client, Chișinău

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire
Vei fi responsabil de:
  • Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite. 
  • Efectuarea încasărilor şi plăților, a lichidărilor, contractărilor, rezilierea şi modificarea contractelor clienților. 
  • Prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor și a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni de corectare.
Am aprecia următoarele calități, aptitudini şi cunoștințe:
  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Capacități de comunicare şi ascultare activă; 
  • Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
  • Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel)