Tehnician suport client, Chișinău

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Vei fi responsabil de:

  • Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), cât și cele ce ţin de procesul de facturare și încasare, prelucrarea scrisorilor în SEC, aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
  • Să efectueze încasări şi plăți şi să efectueze lichidări, cât şi contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
  • Să realizeze prelucrarea facturilor, dispozițiilor de platăsau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor și a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni de corectare.

Am aprecia următoarele calități, aptitudini şi cunoștințe:

  • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
  • Capacități de comunicare şi ascultare activă;
  • Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
  • Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
  • Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel)