Premier Energy închide temporar oficiile comerciale pentru a preveni răspândirea COVID19

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Oficiile comerciale vor fi închise începând de astăzi, 16 martie, până vineri, 20 martie. 
Măsurile au scopul de a preveni răspândirea virusului și este o acțiune de responsabilitate socială și instituțională față de angajații și consumatorii companiei.
Ulterior în funcție de situația generală din țară, decizia va fi revizuită și anunțată corespunzător.


Alături de obiectivul principal de a livra un serviciu fiabil și calitativ clienților noștri, considerăm o responsabilitate supremă angajamentul pentru securitatea și sănătatea persoanelor, ca principii fundamentale ale societății și a vieții.

În această perioadă de sistare a activității oficiilor noastre comerciale vom oferi clienților noștri suport și soluții la distanță:
 
Factura pentru energia electrică poate fi achitată prin internet, cu cardul bancar, la terminale, precum și la bancomatele Victoriabank, FinComBank.
 
Pentru teme operative:
• La telefonul 24h: 022 43 11 11
• Email: ot24@premierenergy.md
• Fax: 022 43 16 75
• Pe chatul web: www.premierenergydistribution.md
• Facebook:@premierenergymoldova
 
Vă îndemnăm să accesați pagina noastră web www.premierenergydistribution.md
pentru a:
- iniția și gestiona online cereri de racordare;
- verifica lista lucrărilor programate în rețelele electrice
- soluționa orice cerință legată de serviciile de distribuție a energiei electrice, calitatea furnizării - prin completarea formularului online necesar disponibil pe pagina noastră web

 
Pentru teme comerciale:
• La telefonul: 022 43 11 22 (de luni până vineri, de la 8:00 la 17:00)
• Email: suport_clienti@premierenergy.md
• Fax: 022 43 16 76
• Pe chatul web: premierenergy.md
• Facebook: @premierenergymoldova
 
În acest sens, vă rugăm să accesați site-ul www.premierenergy.md
rubrica Consumatori pentru a: 
- încheia/ reperfecta / rezilia contractul de furnizare;
- solicita calculul/  recalculul facturii pentru energia electrică;
- afla care sunt modalitățile alternative de plată prin internet cu cardul bancar.
 
Sperăm ca această decizie să fie înțeleasă de către consumatorii noștri și să contribuie la ameliorarea cât mai curând posibil a sănătății cetățenilor Republicii Moldova și din întreaga lume.
 
Departamentul Relații Externe și Comunicare