3. Care este procedura de reconectare la reţea în caz de deconectare pentru neachitare?

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

a. Clienţi casniciachitaţi datoria şi taxa pentru reconectare prin intermediul serviciului Plăţi online direct pe pagina web: https://pay.premierenergy.md, in oficiile comerciale ale întreprinderii (Oficiile Comerciale), în oficiile poştale sau în filialele Victoriabank, Moldinconbank, Fincombank.

Taxa pentru reconectare

 
 
b. Clienţii juridici: achitaţi datoria şi taxa de reconectare in banca unde este deschis un cont bancar, în oficiile poştale sau in oficiile comerciale ale întreprinderii (Oficiile Comerciale).

Taxa pentru reconectare

 
P.S.: Pentru reconectarea la rețeaua electrică mai operativă, vă rugăm să trimiteți confirmarea plății efectuate la adresa Oficiul telefonic.

* Reconectarea se va efectua conform unui ordin de executare timp de 2 zile lucrătoare din data achitării.